PRZEGLĄD 40 LAT HISTORII I ŻYCIA

< Opowieść o Sephora
20
13

Sephora przemienia się

Styczeń:

- uruchomienie nowej platformy komunikacyjnej Where Beauty Beats.

- Otwarcie flagowej perfumerii Nanjing Road o powierzchni 1500m2 w Szanghaju.

- Wdrożenie programu MySephora.


Luty: otwarcie pierwszego Gift Factory na Champs-Elysées w Paryżu.


Maj: rozpoczęcie nowej kampanii employer brandingowej "Come sephorize the world with us".


Lipiec: uruchomienie usługi Color Profile we współpracy z Pantone.
20
12

Uruchomienie


Uruchomienie sklepu internetowego sephora.it


Luty: nowa linia kąpielowa.


Maj: otwarcie pierwszej perfumerii Sephora w Danii.
20
11

Otwarcie




Otwarcie flagowej perfumerii Kuala Lumpur w Malezji.

Łącznie więcej niż 107 perfumerii w Chinach.

Czerwiec: udział w wyspie piękna w Rosji. 

Październik: otwarcie pierwszej perfumerii Sephora w Meksyku.

Współpraca z organizacją "Toutes à l'école".
20
10

Otwarcie


Otwarcie włoskiej flagowej perfumerii w Mediolanie - Corso Vittorio Emanuele.

20
10

Sephora dociera do Ameryki Łacińskiej

Sephora podbija Brazylię i Meksyk.

20
08

Sephora w Południowej Azji

Południowo - Wschodnia Azja zyskuje nowy wizerunek - Sephora Beauty. W tym samym roku rusza Sephora University.

20
07

Wprowadzenie pierwszego bloga HR


HR? Powiedziałeś HR? Sephora wprowadza pierwszego bloga HR. I kontynuuje rozwój w Europie Środkowo - Wschodniej.

20
06

Witamy w Saint-Germain des Prés


Sephora zawładnęła dzielnicą Saint Germain des Prés w Paryżu ze swoim pierwszym studiem Sephora.

20
05

Rozkwit Beauty Bars


Rok rozkwitu pokazuje nadejście beauty bars, wprowadzenie cieszącej się ogromną popularnością strony Sephora oraz ekspansji na terenie Chin.

20
04

Podążanie w stronę piękna


Świat kosmetyków został zawładnięty przez StriVectin i inne marki ekskluzywne dostępne wyłącznie w Sephora oraz niepoprawną kaczkę, zabawkę z seksapilem. To przynamniej dwa dobre powody, aby powiedzieć głośno nowe hasło: "Podążajmy w stronę piękna".

20
03

Obsługa klienta oraz program lojalnościowy

Budowanie solidnych relacji z klientami. Wprowadzamy  najwyższe standardy obsługi klienta oraz program lojalnościowy.

20
02

Piękno jest językiem

"Piękno jest językiem"… Marka mówi do nas w nowy sposób.

20
00

Sephora dociera do Rumunii i Grecji

Kobiety w Rumunii i Grecji otrzymują produkty Sephora dosłownie do ich drzwi.

19
99

Perfumerie w Stanach Zjednoczonych


Marka przekracza Atlantyk, aby otwierać perfumerie w Stanach Zjednoczonych.

19
98

Międzynarodowa ekspansja


Sephora rozwija się terytorialnie w Portugalii, Polsce, Hiszpanii oraz we Włoszech.

19
97

LVMH kupuje piękno


LVMH kupuje marki związane z pięknem.

19
96

Ach Champs-Elysées !


Flagowa perfumeria powstaje na Champs Elysées w Paryżu. Godny uwagi jest fakt, iż zyskała większą ilość odwiedzających niż Wieża Eiffla.

19
95

Wprowadzenie marki Sephora


Marka Sephora zostaje wprowadzona jako debiut w linii kosmetyków Bath & Body. To znaczący kamień milowy!

19
93

Mandonnaud kupuje Sephora

Mandonnaud kupuje sieć Sephora. 38 nowych sklepów + 12  perfumerii "Shop 8"  = piękno dociera do coraz szerszej rzeszy odbiorców.

19
79

Ekspansja perfumerii "Shop 8"

Kobiety stały się uzależnione od koncepcji Mandonnaud, co za tym idzie, kolejne perfumerie z logo "Shop 8" zaczęły powstawać.

19
69

Historia Dominique'a Mandonnaud

Dominique Mandonnaud otworzył perfumerię o nazwie "Shop 8", perfumerię inną niż wszystkie, w mieście Limoges, we Francji. Jego filozofia? Nareszcie pozwolić klientom na dotykanie, wąchanie, próbowanie produktów. Zostało to przyjęte jako rewolucja piękna.

http://www.wearesephora.pl/Witamy/Powitanie.sls
/Witamy/Powitanie
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetHomePl.sls
/Witamy/GetHomePl
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetPagesPl.sls
/Witamy/GetPagesPl
http://www.wearesephora.pl/Witamy/Strona.sls
/Witamy/Strona
http://www.wearesephora.pl/Witamy/JoinTheCommunity.sls
/Witamy/JoinTheCommunity
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetCommunity.sls
/Witamy/GetCommunity
Join the Community
Powitanie