Opowieść o Sephora

Unikalny koncept

Kiedy Dominique Mandonnaud otworzył swoją pierwszą Perfumerię w 1969 roku, perfumy i kosmetyki skryte były za ladami, z zazdrością chronione przez sprzedawców. Przekaz był prosty: Kup zanim spróbujesz. Mandonnaud zrewolucjonizował sposób sprzedaży piękna. Wyłonił schowane za ladami produkty i usytułował je z przodu i w centrum. Dał w ten sposób klientom wolność w poruszaniu się wokół sali sprzedaży, próbowania, dotykania, wąchania i niczym nieskrępowanego poszukiwania.

Pomysł, na który nadszedł czas

To była odważna decyzja, ale i dycyzja zwieńczona sukcesem. Model Sephora zmienił handel detaliczny kosmetyków. Dziś wejście do Sephora, to zanurzenie się w świat doznań, ekscytacji i zabawy. Starodawny styl odstraszających sprzedawców usunął się na rzecz doradców piękna, którzy służą radą i pomysłem, tworząc niepowtarzalne środowisko do eksperymentowania i nauki, miejsce, w którym odkryjesz twoje unikalne piękno.

.
Marka własna Sephora, "Made in Sephora" ucieleśnia wszystkie cechy marki: odwagę, kreatywność i wspaniałość.

Szeroka gama produktów jest w pełni dostępna, ekscytująca i zmysłowa, tak jak 365 odcieni szminki - każda na inny nastrój. Produkty "Made in Sephora" zachęcają cię do wkroczenia do gry i zabawy nimi!

"Made in Sephora"
- Najczęściej kupowane marki Sephora
- 1 produkt sprzedawany co 2 minuty
- 1 400 produktów w asortymencie

Sephora w liczbach:

- 17,000 dostepnych produktów
- 6 milionów odwiedzających nasz flagowy sklep na Champs - Elysées rocznie (więcej niż wieżę Eiffla!)
- 330 sklepów we Francji oraz 1,800 na całym świecie
- 27000 pracowników, w tym 5000 w samej Francji.

Będąc częścią grupy LVMH od 1997, Perfumerie Sephora obecne są na rynkach Europy, Północnej i Południowej Ameryki, Środkowego Wschodu i Azji. Co więcej, cały czas w pełnej gotowości trzymamy rękę na pulsie. Nasza marka własna "Made in Sephora" jest oryginalnym i wysokiej jakości najlepiej sprzedającym się produktem. Również za pośrednictwem  www.sephora.com wiedziemy prym w dziedzinie piękna na rynkach, a dzięki naszej innowacyjności, jesteśmy trudnym rywalem do doścignięcia.

Piękna przyszłość

Każdego dnia zadajemy sobie pytanie, jak być doskonalszym. Odważnie wkraczamy na coraz to nowe rynki, zdobywając coraz to nowe talenty. Inspiruje nas fantastyczna i unikalna wspólpraca projektantów. Satysfakcjonują nas nowe osiągnięcia w dziedzinie obsługi na sali sprzedaży jak "browbar"  i "nail bars", a więc miejsca, w których profesjonalnie zadbamy o twoje brwi i paznokcie. Szukamy najlepszych dla klienta rozwiązań w naszym programie lojalnościowym. Sephora wzrasta z ogromną siłą, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nadal zapewniamy naszym klientom unikalne doznania zakupowe, miejsca odkryć dla zmysłów, zabawy i doświadczeń oraz obietnicę ekscytacji i emocji dla każdego, w każdym czasie.

> PRZEGLĄD 40 LAT HISTORII I ŻYCIA


 

http://www.wearesephora.pl/Witamy/Powitanie.sls
/Witamy/Powitanie
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetHomePl.sls
/Witamy/GetHomePl
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetPagesPl.sls
/Witamy/GetPagesPl
http://www.wearesephora.pl/Witamy/Strona.sls
/Witamy/Strona
http://www.wearesephora.pl/Witamy/JoinTheCommunity.sls
/Witamy/JoinTheCommunity
http://www.wearesephora.pl/Witamy/GetCommunity.sls
/Witamy/GetCommunity
Join the Community
Powitanie